Založ si blog

Cigaretový dym

 

Cigaretový dym

 

Keby sa ľudia viacej milovali, ako hovorili svet by bol krajší. Hm túto myšlienku som raz počula myslím že niekde v televízii a odvtedy som nad tým uvažovala. Až kým sa mi to nepodarilo pochopiť… Poznala som ho dlhú dobu ale nikdy sme sa veľmi k sebe nemali. Vedeli sme jeden o druhom ale nejako sme sa neriešili. Keď sme sa stretli pozdravili sme sa a sem tam položili jeden druhému otázku Ako sa máš ? Ale odpoveď bola vždy veľmi krátka a stručná. Ale v jeden večer sa to zmenilo. Sestra oslavovala narodeniny a On bol pozvaný tiež. Videla som že, ma zaregistroval hneď ako som prišla ale bolo to len kývnutie ruky na znak pozdravenia. Keď bola párty v plnom prúde stála som pri bare a pozorovala som ho. Naše pohľady sa vtedy zopár krát stretli, usmiala som sa a on úsmev opätoval. Vtedy som začala rozmýšľať nad tým prečo ? Prečo som stým sexi chlapom v čiernej košeli nikdy nenašla spoločnú reč a nikdy sme si neopätovali ani len jediný úsmev ? Táto otázka mi začala vŕtať v hlave celú noc. Neviem či preto že v krvi som už mala tak veľa alkoholu alebo preto že ma to fakt zaujímalo.

Na moje prekvapenie keď som tancovala na parkete zacítila som jemný dotyk zozadu na bokoch. Neotáčala som sa len som zavrela oči a nechala sa unášať hudbou a stiskom na svojom páse. Naraz ma pevný stisk ešte silnejšie stlačil a prudko otočil a pritiahol k sebe. Keď som uvidela pred sebou práve Jeho bol to mierny šok. Ale nenechala som na sebe badať ani kúsok prekvapenia. Ďalej som tancovala. Tancovali sme bez slova ale bola v tom neopísateľná vášeň, cítila som pocit vzrušenia ktorý striedal pocit nehanebnej túžby. Pri každom dotyku jeho svalnatých rúk som bola stále viac a viac vzrušená. Vždy ma vzrušovala vôňa parfúmu zmiešaná s mužským potom. Nevydržala som TO ! Spýtala som sa ho či si ideme vonku zapáliť že mi je veľmi horúco a mám chuť na cigaretu. Len sa pousmial a pevne ma chytil za ruku. Vonku s baru sme išli už len z jednou a jedinou myšlienkou ktorá bola tak veľmi hriešna ale tak neovládateľná. Išli sme na opačný koniec budovy kde bol kľud od všetkých ľudí. Hneď ako sme zastali ma vášnivo pobozkal. Cítila som také silné chvenie v podbrušku už pri prvej puse. Bozk som mu opätovala. A nedočkavým šepotom som mu povedala vezmi si ma. Prudko ale zároveň veľmi jemne ma oprel o stenu. Začal ma hladiť po celom tele. Už som to nemohla vydržať celá som sa chvela. Jemne mi stiahol ramienko zo šiat a začal mi bozkávať krk, išiel nižšie až ku dekoltu a zastavil sa presne na špičke mojich prs ktoré začal dráždiť krúživými pohybmi jazyka. Vtedy som mu rozopla gate. On mi podvihol šaty a vydvyhol ma do vzduchu. Bola som pripravená a neskutočne rozpálená. Vnikol do mňa jemne a veľmi citlivo. Jemnosť sa ale zmenila na silné prirážanie. Telom mi prebehla triaška. Začala som pociťovať neopísateľnú eufóriu, ktorá trvala tak dlho. Všetko sa stále viac a viac stupňovalo. Môj i Jeho dych bol zrýchlený zrejme na maximum. Vtom sa to stalo prišlo to očakávané vyvrcholenie prišlo takmer na sekundu rovnako mne i jemu. Posledné sekundy slasti. A vrátenie sa do reality. Pobozkal ma a napravil mi šaty. Takisto sa obliekol a z vrecka vytiahol cigaretu, pousmial sa a podal mi ju….S posledným ťahom z cigarety a posledným výdychom dymu bol všetkého koniec vrátili sme sa do vnútra ako by sa nikdy nič nestalo…

Teraz už viem prečo je svet krajší keď sa nehovorí iba miluje.

 

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1145x
Priemerná čítanosť článkov: 1145x

Autor blogu

Kategórie

Archív